počet produktů: 0
cena: 0 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
Odběr novinek
Přihlásit k odběru
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 96
týden: 552
celkem: 444399

    

produkty v akci
Vyživující balzám na rty - limitovaná edice
původní cena: 46 CZK
39 CZK
Tekutý korektor Flawless Match 21N (Neutral Light)
původní cena: 128 CZK
109 CZK
Provozovatel Eshopu www.kosmetikadodomu.cz prohlašuje, že není internetový obchod ani oficiální webová stránka společnosti AVON Cosmetics, spol. s.r.o., držitele ochranné známky Avon. Oficiální stránky Avon Cosmetics naleznete zde: www.avoncosmetics.cz Nejsme oficiální stránkou firmy LR Health & Beauty Systems, s. r. o. Oficiální stránky LR najdete zde: www.lr-czech.com

Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Dobrý den, všechny Vás vítám v mém OBCHŮDKU KOSMETIKADODOMU. Nejedná se o oficiální stránky společnosti AVON, Oriflame, Dedra, LR Cosmetics

Zboží nakupujete prostřednictvím nákupního košíku. Kliknete na daný výrobek, který chcete, zadáte počet kusů (počet kusů skladem uveden u každého zboží), a vložíte zboží do košíku. Až máte svoji objednávku ucelenou, přejdete k placení. Vyberete si způsob platby (platba předem, v hotovosti na prodejně  nebo dobírka), vyplníte potřebné údaje, kam má být balíček doručen a objednávku odešlete.

Vaše objednávka bude do 24 hodin potvrzena.
Dodání zboží je zpravidla : platba předem - zaslání v den připsání platby.
                                            dobírky - zaslání do druhého dne od objednání


V případě zpoždění odeslání balíčku o tom budete informování.
Zboží si můžete i osobně vyzvednout na pobočce a to na adrese provozovny:
Avon centrum, Hlavní 1549, Otrokovice
(Trávníky, kousek od ,,Papučárny-hospoda, bowling, Pradlenka, Lahůdky Doležel ..) - průchodem a zatočit vpravo-sousedíme s kadeřnictvím Černá.
Otevřeno - Po-Čtvr.- 9-17 hodin, jinak dle dohody

Nakupovat můžete i v případě, že není zboží skladem, bude pro Vás objednáno. - týká se převážně kosmetiky Avon,  doplňků na nehtovou modeláž, Oriflame, Dedra a Essens, Yodeyma. * Pokud tedy nenajdete v mém obchůdku zboží např. Avon- dle aktuálního katalogu , ale i přesto byste jej chtěli, napište mi e-mail- ráda objednám a poskytnu slevu ve výši 10% a více dle akce.-nabízím různé doprodejové akce s až 50% slevami!!!

PRO ON-LINE PROHLÍŽENÍ AKTUÁLNÍHO KATALOGU AVONU a ORIFLAME
Klikněte vpravo ve sloupečku na katalog, který si chcete prohlédnout. katalog si v klidu prolistujte, napište , oč byste měli zájem. Pak stačí poslat e-mail s objednávkou. Objednávka Vám bude přepočítána a budete vyzváni k potvrzení objednávky. Po naskladnění Vás budu informovat a dotazovat se na způsob platby a dodání (platba předem nebo dobírka), Doba dodání od objednávky zboží,které se musí objednat (není skladem), nebývá delší než 10 dní.

Pokud si přejete zaslat s Vaší objednávkou i katalog (Avon, Oriflame) na další kampaň, stačí připsat k objednávce a bude Vám vložen do balíčku.

Poštovné:
Poštovné se vám zobrazí v dalším kroku objednávky. 
Lze zasílat přes Českou poštu, DPD, zásilkovnu, osobní odběr na prodejně v Otrokovicích. 
Nejlevnější poštovné máme momentálně přes Zásilkovnu. 
ZASÍLÁME JEN V RÁMCI ČR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. STORNO OBJEDNÁVKY
Odstoupit od objednávky zboží je možno do 24 hodin od odeslání objednávky zasláním emailu na adresu: kosmetikadodomu@seznam.cz
 
Zákazník má v souladu se zákonem 367/2000 Sb. právo do 14 dnů od převzetí zásilky zboží bez udání důvodů vrátit na adresu prodejce. K tomuto však zákon stanoví několik podmínek a to zejména:
 * zboží nesmí jevit známky opotřebení
 * zboží musí být dobře zabalené, aby se při zpáteční cestě nepoškodilo

Po navrácení zboží bude zákazníkovi dle novely zákona do 30 kalendářních dnů od obdržení zásilky vrácena cena zboží a to buď bankovním převodem nebo poštovní poukázkou. Do ceny zboží se nezapočítává dopravné. Jestliže se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás prosím předem a to buď e-mailem nebo telefonicky.

Reklamace: · Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. · Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení · Zboží,které nebude doručeno ze strany dodavatele, z důvodu odcizení , které nastane v přepravní společnosti/pošta/-bude znovu zasláno/pokud je skladem/nebo vrácená finanční částka , ihned po potvrzení přepravní společnosti, že zboží nebylo přijato zákazníkem a je ztraceno. Vrácení finanční částky za zboží, které bylo uhrazeno a z jakýchkoliv důvodů není skladem-bude vyřízeno ve formě dobropisu, do 30 kalendářních dnů.
 
POZOR!!!!!!!!!!!! NEPRODLENĚ PO OBDRŽENÍ BALÍČKU SI OVĚŘTE, ZDA VÝROBEK ČI ZBOŽÍ JE V POŘÁDKU NEPOŠKOZENÉ.  NEBUDEME ŘEŠIT PO 2 MĚSÍCÍCH OD DORUČENÍ BALÍČKU, ŽE NAPŘ. KULMA NA ŘASY NEJEDE, NEBO ŽE JE KRABIČKA PONIČENÁ, A ŽE JSTE TO ZJISTILI AŽ TEĎ!!!! PROTOŽE POKUD NÁM NAPÍŠETE, ŽE JSTE 2 MĚSÍCE PO OBDRŽENÍ BALÍČKU TEPRVE BALÍČEK OTEVŘELI A ZJISTILI POŠKOZENÍ ZBOŽÍ, NEBUDE REKLAMACE UZNÁNA!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 (KLASICKOU REKLAMACI NEFUNKČNOSTI PŘI PORUŠE VÝROBKU SAMOZŘEJMĚ ŘEŠÍME).

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, nebo nebude vyzvednuta na stanoveném výdejovém místě do 10 dnů od mailového vyrozumění, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši poštovného, které jsme byli nuceni zaplatit při zaslání dobírky a náklady související s nevyzvednutím zboží a to ve výši 200 kč za nevyzvednuté balíky na dobírku.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

 

Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná.

Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k poštovní přepravě.

Snažíme se Vám vyhovět a co nejrychleji zásilky odesíláme. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku od České pošty nepřevezmete, jedná se z vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. Jste povinni nám uhradit náklady vynaložené na zaslání balíku.

Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá, bude zaslána výzva na zaplacení zbytečně uhrazeného poštovného, a to ve lhůtě do 10-ti dnů. Pokud nedojde k uhrazení, předáme dlužnou částku právní kanceláři k vymáhání. Upozorňujeme na to, že v takovém případě se konečná částka požadovaná po dlužníkovi šplhá až na několik tisíc korun.

Jestliže bude mít zákazník zájem o opětovné zaslání zboží, vyhovíme mu po zaplacení částky zahrnující cenu zboží, původní poštovné a nové poštovné předem na náš účet.

Zákazník souhlasí s tím, aby byl v souvislosti s minimalizací rizik z možné ztráty, proveden dotaz na server www.pozornanej.cz, ohledně jeho solidnosti, jako klienta elektronického obchodu. Předávána jsou data v rozsahu IP adresa, jméno, příjmení, firma, IČ, ulice, město, PSČ, e-mail, telefon. Tyto údaje slouží pouze pro ověření a nejsou žádným způsobem ukládána nebo archivována.

Zákazník dále souhlasí s tím, že v případě nevyzvednutí objednané zásilky a neuhrazení způsobené škody tímto vzniklé. Může být tento případ předán/postoupen (včetně jeho osobních údajů) a evidován v systému www.pozornanej.cz společnosti GlobeWeb Czech s.r.o., případně předán dalším orgánům.

 

Vyhrazujeme si právo neakceptovat v budoucnu další objednávky těchto zákazníků. V případě uhrazení dlužné částky bude zákazník z tohoto seznamu vymazán.

Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky.

 

Lze se odvolat na 14 denní lhůtu?

Mnoho zákazníků si myslí, že nepřevzetím balíku využívají své spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se však začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je proto ze zákazníkovy strany jednoznačným porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek, které zpravidla říkají, že „obchodník dodá“ a „zákazník převezme“.

Na co má prodejce nárok?

Prodejce má tedy rozhodně nárok na úhradu vynaložených nákladů s nevyzvenutým balíkem prokazatelně spojených. Zákazník, který zakoupil zboží skrze e-shop, má 14 dní na jeho kontrolu a ověření, zda mu zakoupený produkt vyhovuje. Během těchto 14 dní od převzetí zboží má zákazník nárok na výpověď kupní smlouvy bez udání důvodu. Prodejce pak musí do 30 dní od doručení výpovědi smlouvy zákazníkovi za navrácený produkt vyplatit peníze,Obchodník má však přitom nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb. Prodávající má povinnost o této možnosti kupující informovat.

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.

Lze shrnout, že podnikatelé si musí být vědomi následujících důsledků zavedení možnosti mimosoudního řešení jejich sporů se spotřebiteli:

•povinnosti podrobit se mimosoudnímu řešení sporu v případě, že je na žádost spotřebitele zahájeno řízení, a nemožnosti proces mimosoudního řešení sporu z vlastní vůle ukončit (na rozdíl od spotřebitele, který tuto možnost má);
•povinnosti poskytnutí součinnosti ČOI i s rizikem, že následně ČOI poskytnuté informace využije pro kontrolní a sankční účely;
•samotný podnikatel svůj spor se spotřebitelem řešit mimosoudně nemůže;
•po dobu trvání řízení se staví promlčecí lhůta, spotřebitel může zahájit spor u obecného soudu kdykoli až do uzavření písemné dohody o narovnání.

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je 
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz 
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“
 

Ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky - Článek 10.

10.1.       

Osobní data kupujícího jsou důvěrná a jsou zpracovávána prodávajícím pouze za účelem vyřízení objednávky kupujícího a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

10.2.       

Některé údaje poskytnuté kupujícím při využívání internetového obchodu mohou mít povahu osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“). Kupující souhlasí s tím, aby prodávající shromažďoval osobní údaje kupujícího uvedené při objednávce, zpracovával je a uchovával, a to jako správce ve smyslu ZOOÚ. Prodávající se plně řídí ZOOÚ a činí vše pro to, aby osobní údaje poskytnuté kupujícím chránil.

10.3.       

Kupující si je plně vědom následujících skutečností:

  • Objednání zboží vyžaduje zadání některých důležitých údajů z hlediska další komunikace s kupujícím a následným dodáním objednaného zboží nebo služeb.

  • Registrace v internetovém obchodě vyžaduje zadání některých důležitých údajů z hlediska další komunikace s kupujícím.

  • Kromě údajů úmyslně sdělených v rámci registrace nebo objednání zboží prodávající nezpracovává ani nezískává žádné další informace o kupujícím.

  • Veškeré údaje, které kupující během své registrace nebo objednání zboží poskytne, jsou uloženy na zabezpečeném serveru.

  • Veškeré údaje získané od kupujícího jsou určeny pouze pro odpovědné pracovníky prodávajícího a slouží výhradně k účelům prodávajícího. Prodávající tyto údaje neprodává, nepronajímá, ani jiným způsobem nepředává třetím osobám (s výjimkou osob dopravujících objednané zboží).

  • Prodávající učiní maximum pro to, aby ochránil data kupujících před zneužitím, a nebude je kromě osob dopravujících zboží bez souhlasu kupujícího poskytovat třetím osobám. Tento závazek se nevztahuje na údaje, které může požadovat Policie České republiky či jiné státní orgány podle platných právních předpisů.

  • 10.4.    

    Kupující uděluje souhlas se shromažďováním, uchováváním a zpracováváním poskytnutých osobních údajů po dobu neurčitou. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně poskytnutých údajů. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.  Kupující si je vědom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může kdykoliv odvolat písemným oznámením doručeným prodávajícímu. Po dobu, na kterou je souhlas udělen, má kupující právo na informace o zpracování jím poskytnutých osobních údajů, zejména právo žádat prodávajícího o vysvětlení, odstranění závadného stavu včetně blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidace osobních údajů a právo obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů. Kupující je oprávněn požadovat informaci jaké osobní údaje o něm prodávající zpracovává, a to v rozsahu stanoveném ZOOÚ. Informace bude poskytnuta bez zbytečného odkladu za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace.

    10.5.        

    Prodávající si vyhrazuje právo použít kontaktní údaje kupujícího k zasílání informací důležitých pro plnohodnotné využití jím poskytovaných produktů a služeb, a to v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, s čímž kupující souhlasí. Každý kupující má právo zasílání těchto informací ze strany prodávajícího kdykoliv zakázat, a to odpovědí na kteroukoliv ze zaslaných zpráv.

    Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše soukromá data před zneužitím

     


Přeji Vám příjemný nákup.

​Michaela Vajdová
Nádražní 1611
​Otrokovice 76502
telefon: 605375505
IČ : 75244349
číslo bankovního účtu pro platby: 2318495073/0800
pobočka: Avon centrum , Trávníky- ul. Hlavní 1549, Otrokovice
 
 

Ochrana osobních údajů

Společnost Michaela Vajdová, www.kosmetikadodomu.cz IČO: 75244349, se sídlem Nádražní 1611, Otrokovice 765 02 (dále jen „my“), chrání veškeré osobní údaje poskytnuté nám při registraci, objednávce a/nebo nákupu (jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail) před zneužitím a zpracovává je v souladu s aktuální legislativou. Rádi bychom Vás touto formou seznámili s některými novými pravidly a informacemi v souvislosti s novou evropskou legislativou na ochranu osobních údajů (nařízení GDPR, které bude v Evropské unii, tudíž i v České republice, účinné od 25. května 2018), neboť bezpečnost vašich osobních údajů je naše priorita a zároveň chceme, abyste mohli i nadále využívat všechny naše služby bez jakýchkoli omezení.

 V tomto dokumentu naleznete základní a přehledné informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme o našich zákaznících pro potřeby vyřizování objednávek a registrace v našem e-shopu, na základě jakého právního důvodu údaje zpracováváme, k jakým konkrétním účelům je používáme, komu je můžeme předávat a jaká máte v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů práva. 

 

  1. A.      Jaké osobní údaje zpracováváme?

Zpracováváme následující osobní údaje:

a)       identifikační údaje, kterými se rozumí zejména jméno a příjmení, uživatelské jméno a heslo;

b)       kontaktní údaje, jimiž se rozumí osobní údaje, které nám umožňují kontakt s vámi, zejména e-mailová adresa, telefonní číslo, poštovní adresa.

c)       vaše nastavení, kterými se rozumí údaje ve vašem účtu, zejména uložené adresy a profily a vaše hodnocení produktů a služeb;

d)       údaje o vašich objednávkách, kterými jsou zejména údaje o zboží a službách, které jste si objednali, způsobu doručení a platby včetně čísla platebního účtu, údaje o reklamacích;

e)       údaje o vašem chování na webu, zejména zboží a služby, které si zobrazujete, odkazy, na které klikáte, způsob pohybu po našem webu a posouvání obrazovky a také údaje o zařízení, ze kterého si náš web prohlížíte jako je IP adresa a z ní odvozená poloha, identifikace zařízení, jeho technické parametry jako operační systém, jeho verze, rozlišení obrazovky, použitý prohlížeč a jeho verze a také údaje získané ze souborů cookie a obdobných technologií pro identifikaci zařízení;

f)        odvozené údaje, kterými se rozumí osobní údaje odvozené z vašeho nastavení, údajů o zboží a službách, které si u nás vytvoříte objednávkou, údajů o vašem chování na webu; zejména se jedná o údaje o vašem nákupním chování a vztahu k různému zboží a službám.

 

  1. B.      Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje?

 

B.1.1          Pokud se u nás zaregistrujete, vytvoříte objednávku nebo u nás nakoupíte

 i)

Pokud se zaregistrujete na našem e-shopu na stránkách www.kosmetikadodomu.cz vytvoříte u nás objednávku nebo u nás nakoupíte, zpracováváme vaše identifikační a kontaktní údaje, údaje o vašich objednávkách, vašem nastavení (pokud u nás máte účet) primárně za účelem plnění našich smluvních povinností (dodávka objednaných produktů), tedy bez vašeho souhlasu.

 (ii)

V případě registrace, objednávky nebo nákupu zpracováváme rovněž vaše identifikační a kontaktní údaje, jakož i údaje o vašich objednávkách, vašem nastavení (pokud u nás máte účet) a údaje o vašem chování na webu na základě našeho oprávněného zájmu (tedy bez vašeho souhlasu), a to za účelem vytváření přizpůsobených nabídek a cílených reklam, které vám zobrazíme na webu. Naším oprávněným zájmem je zde maximálně personalizovaná a efektivní nabídka pro vás. Jmenované údaje pro účel vytváření přizpůsobených nabídek a cílených reklam také obohacujeme pomocí analýzy a získáváme odvozené údaje z vašeho nastavení, údajů o zboží a službách, které si u nás vytvoříte objednávkou a údajů o vašem chování na webu. K tomu můžeme použít rovněž údaje o vašem chování na webu, které jsme oprávněně získali před tím, než jste vytvořili objednávku, nebo se zaregistrovali a můžeme pro něj sbírat údaje o vašem chování na webu, i když se nepřihlásíte (např. když vás identifikujeme pomocí cookie nebo obdobné technologie). Podle těchto údajů také rozčleňujeme naše uživatele do různých skupin.

 Pro lepší pochopení uvádíme příklad: Pokud jste si na našem webu prohlédli nabídku parfému pro ženy, tento typ vůní vám můžeme při příští návštěvě zobrazit na první stránce našeho webu. Podle toho, jaký druh vůně jste si prohlédli, můžeme také usoudit, do jaké skupiny zákazníků patříte, a podle toho vám na webu výhodně nabídnout další produkty, které by vás podle našeho posouzení mohly zajímat.

 Proti tomuto zpracování máte právo uplatnit námitku.

 

B.1.2          Zasílání nabídek

Pokud při poskytnutí kontaktních údajů nebo kdykoli později neodmítnete zasílání nabídek, můžeme vaše kontaktní údaje použít pro zasílání nabídek e-mailem, textovou zprávou, pomocí sociálních sítí, jejich sdělování po telefonu nebo jinými elektronickými prostředky, popř. vám je můžeme zaslat poštou. Tyto nabídky se budou týkat našich produktů a služeb.

 Vaše osobní údaje, které nám poskytnete v rámci objednávání zboží nebo služeb, vytváření a používání účtu, nebo při komunikaci s námi například pomocí telefonního kontaktu, jakož i údaje o Vašich objednávkách, Vašem webovém profilu, pohybu na webu či čtení newsletterů, jsou na základě našeho oprávněného zájmu (tedy bez vašeho souhlasu) zpracovávány za účelem vytvoření nejvhodnějších zpráv o slevových akcích či jiných nabídkách, zprávách a reklamách, které Vám zasíláme či které se Vám zobrazují na www.kosmetikadodomu.cz

 Kontaktní údaje pro tento účel dále doplňujeme o údaje o zboží a službách, které si u nás vytvoříte objednávkou. Použít můžeme rovněž údaje o Vašem pohybu na webu, které jsme od Vás obdrželi před tím, než jste vytvořili objednávku, nebo se zaregistrovali, a sbírat můžeme také údaje o vašem pohybu na webu, i když se přes svůj profil nepřihlásíte (např. když vás identifikujeme pomocí cookie nebo obdobné technologie). Také tyto údaje nám umožňují Vás zařadit do správné profilové skupiny při zasílání našich speciálních akčních nabídek. Pokud si například na našem webu či pomocí newsletteru prohlédnete nabídku našich dámských parfémů, zobrazíme Vám nejnovější vůně z této kategorie při Vaší příští návštěvě našich webových stránek.

Využití této personalizované služby máte samozřejmě právo odmítnout na našem webu

  1. C.      Kdo vaše osobní údaje zpracovává a komu je předáváme?

Všechny zmíněné osobní údaje zpracováváme my jako správce. To znamená, že my stanovujeme shora vymezené účely, pro které vaše osobní údaje shromažďujeme, určujeme prostředky zpracování a odpovídáme za jeho řádné provedení.

Pro zpracování osobních údajů rovněž využíváme služeb dalších zpracovatelů, kteří osobní údaje zpracovávají pouze podle našich pokynů a pro účely, které jsou popsány v části B. Proč osobní údaje zpracováváme a co nás k tomu opravňuje?“ Takovými zpracovateli jsou:

a)       poskytovatelé cloudových služeb a další dodavatelé technologií a podpory;

b)       provozovatelé marketingových nástrojů, kteří nám pomáhají s optimalizací webu a personalizací obsahu a nabídek pro vás;

c)       poskytovatelé SMS komunikačních a chatovacích nástrojů, v případě, kdy zpracovávají osobní údaje pro zprostředkování naší komunikace s vámi;

d)       poskytovatelé služeb v souvislosti se zpracováním zásilek (katalogu a jiných sdělení), včetně zejména jejich doručovatelů.

 

  1. D.      Z jakých zdrojů osobní údaje získáváme?

Ve většině případů zpracováváme osobní údaje, které nám poskytnete přímo vy v rámci objednávání zboží nebo služeb, vytváření a používání účtu, nebo při komunikaci s námi například pomocí telefonního kontaktu. Osobní údaje přímo od vás získáváme také sledováním vašeho chování na našem webu a při čtení zpráv.

 

  1. E.      Předávání údajů mimo EU

V rámci předání údajů příjemcům, uvedeným v části C. Kdo vaše osobní údaje zpracovává a komu je předáváme? můžeme vaše údaje předat také do třetích zemí mimo Evropský hospodářský prostor, včetně zemí, které nezajišťují odpovídající úroveň ochrany osobních údajů. Veškeré takové předávání budeme uskutečňovat pouze v případě, že se příslušný příjemce zaváže dodržovat standardních smluvní doložky vydané Evropskou komisí, dostupné na adrese http://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087

  1. F.       Jaká máte práva při zpracování osobních údajů?

Právo na přístup: Máte právo vědět, jaké údaje o vás zpracováváme, za jakým účelem, po jakou dobu, kde vaše osobní údaje získáváme, komu je předáváme, kdo je mimo nás zpracovává a jaká máte další práva související se zpracováním vašich osobních údajů. To vše se můžete dozvědět v tomto dokumentu a na stránkách www.kosmetikadomu.cz v sekci „Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů¨

 Pokud si však nejste jistí, které osobní údaje o vás zpracováváme, můžete nás požádat o potvrzení, zda osobní údaje, které se vás týkají, jsou či nejsou z naší strany zpracovávány, a pokud tomu tak je, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům. V rámci práva na přístup nás můžete požádat o kopii zpracovávaných osobních údajů, přičemž první kopii vám poskytneme bezplatně a další kopie s poplatkem.

Právo na opravu: Chybovat je lidské. Pokud zjistíte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou nepřesné nebo neúplné, máte právo na to, abychom je bez zbytečného odkladu opravili, popřípadě doplnili.

Právo na výmaz: V některých případech máte právo, abychom vaše osobní údaje vymazali. Vaše osobní údaje bez zbytečného odkladu vymažeme, pokud je splněn některý z následujících důvodů: vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro účely, pro které jsme je zpracovávali; odvoláte souhlas se zpracováním osobních údajů, přičemž se jedná o údaje, k jejichž zpracování je váš souhlas nezbytný a zároveň nemáme jiný důvod, proč tyto údaje potřebujeme nadále zpracovávat; využijete svého práva vznést námitku proti zpracování u osobních údajů, které zpracováváme na základě našich oprávněných zájmů a my shledáme, že již žádné takové oprávněné zájmy, které by toto zpracování opravňovaly, nemáme nebo se domníváte, že námi prováděné zpracování osobních údajů  přestalo být v souladu s obecně závaznými předpisy. Toto právo se neuplatní v případě, že zpracování Vašich osobních údajů je i nadále nezbytné pro splnění naší právní povinnosti nebo určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků.

Právo na omezení zpracování: V některých případech můžete kromě práva na výmaz využít právo na omezení zpracování osobních údajů. Toto právo vám umožňuje v určitých případech požadovat, aby došlo k označení vašich osobních údajů a tyto údaje nebyly předmětem žádných dalších operací zpracování – v tomto případě však nikoliv navždy (jako v případě práva na výmaz), ale po omezenou dobu. Zpracování osobních údajů musíme omezit když: popíráte přesnost osobních údajů, než se dohodneme, jaké údaje jsou správné; vaše osobní údaje zpracováváme bez dostatečného právního základu (např. nad rámec toho, co zpracovávat musíme), ale vy budete před výmazem takových údajů upřednostňovat pouze jejich omezení (např. pokud očekáváte, že byste nám v budoucnu takové údaje stejně poskytl); vaše osobní údaje již nepotřebujeme pro shora uvedené účely zpracování, ale vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu svých právních nároků, nebo vznesete námitku proti zpracování. Po dobu, po kterou šetříme, je-li vaše námitka oprávněná, jsme povinni zpracování vašich osobních údajů omezit.

Právo vznést námitku proti zpracování: Máte právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů, k němuž dochází na základě našeho oprávněného zájmu. Jde-li o marketingové aktivity, přestaneme vaše osobní údaje bez dalšího zpracovávat; v ostatních případech tak učiníme, pokud nebudeme mít závažné oprávněné důvody pro to, abychom v takovém zpracování pokračovali.

Právo podat stížnost: Uplatněním práv výše uvedeným způsobem není nijak dotčeno vaše právo podat stížnost u příslušného dozorového úřadu. Toto právo můžete uplatnit zejména v případě, že se domníváte, že vaše osobní údaje zpracováváme neoprávněně nebo v rozporu s obecně závaznými právními předpisy. Stížnost proti námi prováděnému zpracování osobních údajů můžete podat u Úřadu pro ochranu osobních údajů, který sídlí na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7.

Ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním vašich osobních údajů, ať již jde o dotaz, uplatnění práva, podání stížnosti či cokoliv jiného, se můžete obracet na náš zákaznický servis, tel.: 605 375 505, e-mail: kosmetikadodomu@seznam.cz, adresa Michaela Vajdová, J.Jabůrkové 1427, Otrokovice 765 02 , popř. můžete na naší prodejně vyplnit příslušný́ formulář, který́ bude předán na zákaznický servis k řešení. Vaši žádost vyřídíme bez zbytečného odkladu, maximálně však do jednoho měsíce. Ve výjimečných případech, zejména z důvodu složitosti vašeho požadavku, jsme oprávněni tuto lhůtu prodloužit o další dva měsíce. O takovém případném prodloužení a jeho zdůvodnění vás samozřejmě budeme informovat.

 

 

Řešení sporů

  1. Všechny případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím se zavazují Prodávající a Kupující řešit především vzájemnou dohodou obou stran.
  2. Kupující, který je v postavení spotřebitele, bere na vědomí, že v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, je subjektem věcně příslušným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ve smyslu citovaného zákona, tedy i k mimosoudnímu řešení sporů ze smluv uzavřených mezi Kupujícím a postavení spotřebitele na straně jedné a Prodávajícím na straně druhé za použití těchto Obchodních podmínek je v souladu s § 20e písm. d) citovaného zákona České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, IČ 00020869, internetová adresa http://www.coi.cz.
  3. Je-li kupující spotřebitel a nedojde-li k dohodě dle odst. 1., mimosoudní řešení všech těchto sporů spadá do pravomoci České obchodní inspekce.
  4. Všechny případné spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím lze také řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy, která je zřízena na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete na adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, tak doporučujeme Kupujícímu nejdříve využít kontaktu na PRAGON s.r.o. pro vyřešení nastalé situace.
  5. Není-li kupující spotřebitel a nedojde-li k dohodě dle odst. 1, anebo je-li kupující spotřebitel a nebyl-li spor vyřešen mimosoudně dohodou dle odst. 1. a současně nebyl-li spor vyřešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, řešení všech těchto sporů spadá do pravomoci obecných soudů České republiky. Prodávající a Kupující shodně sjednávají, že pokud bude dle právních předpisů České republiky dána věcná příslušnost okresního soudu, bude místně příslušným soudem Obvodní soud pro Prahu 7, a v případě, že bude dle právních předpisů České republiky dána věcná příslušnost krajského soudu, bude místně příslušným soudem Městský soud v Praze. 
 

 

.

 

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).